-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców - Ramowy rozkład dnia
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 15.06-30.06.2020
Zadania dla dzieci 5-6 letnich
Temat: Słuchanie historyjki Goldilocks. Piosenka numbers.
Cele:
-rozpoznawanie i nazywanie przedmiotów i postaci związanych z historyjką Goldilocks.
- kluczowe słownictwo i struktury: Bed - łózko, chair - krzesło, bow l- miseczka, bear - miś
- słownictwo I struktury powtarzane: Big, small, yellow, red, blue, green.
Główne zadania:
1. Piosenka Hello Cheecky- śpiewanie i odgrywanie treści,
link do piosenki :https://www.you1 - tube.com/watch?v=2-NWFCsh_RI
2. Rymowanka Cheeky’s jungle gim – wykonuj odpowiednie gesty I zachęć dziecko by Cię naśladowało.
Stand up 1,2,3
Turn around 1,2,3
Clap your hands. 1,2,3
Eat a biscuit
Eat an ice cream
Eat a cake
Eat a sandwich
Make a circle
Sit down 1,2,3
Sleep1,2,3
3. Wprowadzenie słów bear, bed – powiedz Cheeky has brought a friend with him today.
He’s sleeping. Podnieś worek do ucha I naśladuj odgłos chrapania.
Powoli wyjmij z worka kartkę obrazkową z misiem. Powiedz Look! A bear! Potrzyj oczy misia , jakby właśnie się obudził i jego głosem powiedz Hello! Poproś by dziecko odpowiedziało Hello!
Wskaz kartę z misiem i powiedz What colour is the bear? Is he red? Poproś dziecko by powiedziało No!
Powtórz pytanie dla koloru żółtego, niebieskiego oraz zielonego. Powiedz Brown! The bear is brown!
Wyjaśnij dziecku, że miś zabrał ze sobą parę przedmiotów. Powoli wyjmij z worka jedna kartkę obrazkową i powiedz Look! It’s a chair. Zachęć dziecko by powtórzyło ćwiczenie za Tobą. Powtórz to samo dla miski oraz łóżka.
Rozłóż karty w kółku obrazkami do góry. Wskaż krzesło i powiedz: chair, a potem udawaj, że na nim siadasz. Powtórz ćwiczenie dla czynności spania w łóżku i jedzenia z miski.
4. Słuchanie ze zrozumieniem i odgrywanie treści historyjki Goldilocks link: https://www.youtube.com/watch?v=iR2M0QuLPZs&t=9s
5. Piosenka numbers https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA odgrywanie treści piosenki.
6. Historyjka słuchanie i odgrywanie treści historyjki , link https://www.youtube.com/watch?v=oSEFegIcB-g
7.Piosenka Bye- bye Cheeky 1 - śpiewanie i odgrywanie treści.
Link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=vyxrwjQrkPg
Zachęcam rodziców do korzystania ze strony wydawnictwa macmillan dla rodziców link: https://downloads.macmillan.pl/strefaucznia/cheeky-monkey-1-poradnik-dla-rodzicow.pdf
good luck!!!
Grażyna Sobiecka-Pietras
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |