-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców - Ramowy rozkład dnia
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
NAUCZANIE ZDALNE 29.03.-09.04.2021r.
Propozycje zajęć dla dzieci 4-letnich
Temat: Czym się różni pisanka od kraszanki?
Cele : doskonalenie sprawności manualnej podczas ozdabiania jaj, wzmacnianie więzi w gronie rodzinnym, zapoznanie z tradycją malowania pisanek, rozbudzanie ciekawości poznawczej, kształtowanie umiejętności liczenia i orientacji przestrzennej.
Przebieg zajęć:
1. „Pisanki, kraszanki” - wyjaśnia dziecku pojęcia „kraszanka”, „pisanka”.
2. „Kolorowe jajka” – pokaz, doświadczenie. Wykonanie pisanek do „świątecznego
koszyczka”.
3. „Ile jest jajek” - przeliczanie jajek znajdujących się w lodówce. Można poprosić dziecko o
opisanie jajek używając liczebników porządkowych (pierwsze, drugie… itd.).
Można również kładąc jajko na stole, pod stołem i obok, zadawać pytania „gdzie znajduje się
jajko?”, na które dziecko powinno udzielić odpowiedzi
4. Ćwiczenie ruchowe- „Jestem pisanką” . Dziecko zwija się w kulkę i turla się swobodnie po
dywanie.
5. „Ciepło – zimno” – zabawa integracyjna.
Opracowała: I.Gołyńska, H.Kozłowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |