-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców - Ramowy rozkład dnia
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
NAUCZANIE ZDALNE 29.03.-09.04.2021r.
Propozycje dla dzieci 6-letnich
Temat: Palmy wielkanocne
Cele: wprowadzenie pojęcia palma, poznanie tradycji święcenia palm wielkanocnych, doskonalenie umiejętności pracy w zespołach, uświadamianie roli i znaczenia tradycji.
Przebieg proponowanych zajęć:
- „Palmy” – rozmowa z dzieckiem na temat wyglądu palm oraz tradycji ludowych związanych z ich święceniem.
- „ Wielkanocna palma z baziami” – wykonanie pracy plastycznej według własnej inwencji twórczej.
- „ Ile bazi na gałązce” – zabawa matematyczna –(ćwiczenia w dodawaniu i odejmowaniu).Rodzic ma przygotowane dla dziecka liczmany np. kuleczki z papieru. Rodzic mówi do dziecka „Kukułeczka zakukała i się zapytała: ile bazi na gałązce wierzba ma? Następnie klaszcze dowolną liczbę razy, a zadaniem dziecka jest policzyć klaśnięcia i ułożyć tyle kuleczek ile było klaśnięć. Jeżeli jest za mało kuleczek to zadaniem dziecka jest powiedzieć – ile kuleczek jest i ile bazi opadło.
-„Budujemy palmę”- zabawa z mierzeniem
- Zestaw ćwiczeń gimnastycznych” np. „ Zwijanie dywanu” – ćwiczenie siłowe- dziecko leży na podłodze, a rodzic ma za zadanie przeturlać kilka razy, po czym następuje zmiana ról.- „ Wiosenne porządki”- ćwiczenie dużych grup mięśniowych. Dziecko naśladuje naprzemiennie wycieranie kurzu na szafie – wspięcie na palce i podniesienie rąk jak najwyżej, mycie podłogi – kucają i rękoma rysują z lewej i z prawej strony koła.
Opracowała: B.Matulska, M.Gryz, M.Nalej, I.Dziuba
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |