-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
16-24 marzec
Zestaw ćwiczeń dla uczestników zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (dzieci sześcioletnie)
Drodzy Rodzice, bardzo proszę o systematyczną pracę z dziećmi w domu. Wszelkie zalecane ćwiczenia proszę wykonywać zaczynając od początku, ta kolejność uwzględnia bowiem stopniowanie trudności. Jeżeli dziecko napotka na trudności nie przechodzimy do zadania kolejnego dopóki nie poradzi sobie z bieżącym. Rodzice, którzy otrzymali wcześniej zalecenia do pracy w domu, proszeni są o prace w oparciu o udzielone wskazówki i porady.
W razie pytań lub wątpliwości zachęcam do kontaktu e-mail: ula_happy@o2.pl
Ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej
1) zgniatanie kulek z gazet jedną ręką, rzut kulkami do ściany (chodzi to o siłę rzutu, a nie o celność, wystarczy celowanie w ścianę, a nie w konkretny punkt)
2) plastelina - toczenie jedna ręka kuleczek, drugą wałeczków
Ćwiczenia na przekroczenie środkowej linii ciała
1) ruchy naprzemienne - dotykanie prawym kolanem do lewego łokcia i na odwrót
2) ćwiczenie leniwe ósemki (kreślenie leżących ósemek w powietrzu, zaczynając od środka, kierujemy w lewo do góry)
3) Motyl na suficie - głowa podniesiona do góry, dziecko kręci nosem na suficie ósemki
(w lewo od góry)
4) Wahadło dziecko dotyka podbródkiem do klatki piersiowej i porusza głową powoli od jednego ramienia do drugiego.
Ćwiczenia usprawniające funkcje słuchowe.
1) Wymawianie wyrazów z przeciąganiem samogłosek (ocet, igła, buty, dywan, sobota, koło)
2) Co słyszysz na początku w wyrazach: autobus, ul, agrest, indyk, ulica, orzech, ptaki, buty, dom, krzew, zwierzę
3) Co słyszysz na końcu w wyrazach: pole, okno, lala, maki, domy, sale, lato, pas, kot, noc, ser, rak, bal
4) Podziel wyraz na głoski: sok, waga, pajac, sobota, mak, teczka, samolot, owoce, ołówek, buda
5) Połącz głoski w wyrazy: k-o-r-a, p-a-cz-k-a, ch-a-t-a, p-ł-a-sz-cz, w-z-r-o-k, sz-l-a-k, t-e-l-e-f-o-n 6) Wymień wyrazy na podaną głoskę: n, p, d, s
Ćwiczenia usprawniające funkcje wzrokowe.
1) karta pracy – plątaninka wyrazowa , zadaniem dziecka jest dopasowanie literek w odpowiednie kratki a następnie odczytanie wyrazów. Karta nie wymaga drukowania, można przygotować kratki na dowolnej kartce i wpisywać do nich wytypowane przez dziecko literki, które następnie utworzą wyrazy.
Życzę powodzenia !
Urszula Kiejrys
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |