-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców - Ramowy rozkład dnia
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne
14-24.04.2020
Zadania dla dzieci 6-letnich
Temat: Wiejskie produkty
Cele:
- rozwijanie sprawności fizycznej
- utrwalenie informacji o pochodzeniu produktów spożywczych
- rozwijanie kompetencji matematycznych poprzez zapisywanie i rozwiązywanie działań arytmetycznych, dodawanie w zakresie 10
Propozycje:
1. Zabawy ruchowe: „Koszenie trawy” - dziecko przyjmuje pozycję czworakowania, a rodzic obwiązuje je w pasie skakanką lub chustą i prowadzi do wyznaczonego miejsca.
„Taczki”- dziecko klęka, podpiera się na rękach i wyciąga do tyłu wyprostowane, rozstawione nogi. Rodzic staje za nim, łapie za kolana i unosi nogi dziecka. W pozycji „taczki” para musi przejść na drugi koniec pokoju.
„Maszyny rolnicze”- dziecko stoi w dowolnym miejscu. Na sygnał rodzica np.; traktor, kombajn naśladują maszyny rolnicze głosem i ruchem.
2. „Odgłosy zwierząt z podwórka”- zabawa słuchowa. Dziecko słucha odgłosów z wiejskiego podwórka. Odpowiada na pytania rodzica: Jakie zwierzę było słychać? Czym się odżywiają zwierzęta? Gdzie mieszkają? Po co ludzie hodują zwierzęta? www.youtube.com/watch?v=tj2ccM-9kF0
3. „Tajemnicze pudełko”- rozmowa na temat produktów pochodzenia zwierzęcego. W pudełku znajdują się produkty pochodzenia zwierzęcego np.; jajko, mleko, kłębek wełny itp. Dziecko wyciąga po jednej rzeczy i podaje propozycję, do czego można wykorzystać te produkty np.; jajko: kanapki, sałatka; mleko: kakao, ser, budyń; kłębek wełny; czapka, sweter.
4. Rozwijanie działań arytmetycznych - wykonanie kart pracy nr 46a i 46b.
5. Wspólne oglądanie książek i albumów o gospodarstwie, o pracy rolnika, maszynach.
Opracowała:
I.Dziuba
M. Sałajczyk
E. Osińska
A. Rypkowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |