-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców - Ramowy rozkład dnia
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 25.05-12.06.2020
Zadania dla dzieci 4-letnich
Temat: CO MNIE CIESZY?
Cele zajęć:
- kształtowanie umiejętności nazywania własnych emocji i uczuć
- doskonalenie umiejętności odczytywania sygnałów niewerbalnych
Propozycje:
1. „Co mówi lusterko?”– zabawa dydaktyczna. Wdrażanie do umiejętności rozpoznawania swoich uczuć.
Rodzic rysuje buźki przedstawiające różne uczucia: radość, smutek, zdziwienie, strach. Przypomina nazwy tych uczuć, pokazując rysunki. Dziecko patrzy na siebie w lusterku, mówiąc: Teraz jestem… smutny, wesoły, zdziwiony, przestraszony.
2. „Znaki uczuć”– zabawa dydaktyczna. Uświadomienie dzieciom przeżywanych emocji.
Dziecko mówi jakie uczucia widnieją na obrazkach narysowanych wcześniej i próbuje zrobić taką minę, jaka znajduje się na wybranym przez rodzica obrazku. Podaje przykłady sytuacji, podczas których przeżywało te uczucia.
3. „Co mnie cieszy?” – opowiadanie dziecka na temat sytuacji wywołujących radość.
Dziecko wybiera obrazek przedstawiający „radość” i opowiada jakie sytuacje wywołują w nim to uczucie.
4. „Cieszy mnie taniec”– improwizacje taneczne do wybranej piosenki. Doskonalenie koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej.
Rodzic zadaje pytanie: Jak się czujesz po tańcu?
E.Kowalczyk, M. Puchała, A.Szcześniak, K.Szaforska, R.Sosnowska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |