-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców - Ramowy rozkład dnia
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- Ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowo i sportowo”
- Innowacja pedagogiczna „Matematyka dla malucha”
- Program edukacyjny „Kodowanie na dywanie”
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 25.05-12.06.2020
Zadania dla dzieci 5-6 letnich
Temat: Zagrajmy w grę „Guess the food”
Cele:
- ćwiczenie koloru niebieskiego, żółtego, czerwonego i zielonego oraz liczb 1- 10
- ćwiczenie zwrotu I’m hungry
- kluczowe słownictwo i struktury: liczby 1 -10
- słownictwo I struktury powtarzane :Biscuit, ice cream, cake, sandwich, apple, banana, yellow, red, blue, green.
Główne zadania:
1.Piosenka Hello Cheecky- śpiewanie i odgrywanie treści,
link do piosenki :https://www.you1 - tube.com/watch?v=2-NWFCsh_RI
2. Rymowanka Cheeky’s jungle gim – wykonuj odpowiednie gesty I zachęć dziecko by Cię naśladowało.
Stand up 1,2,3
Turn around 1,2,3
Clap your hands. 1,2,3
Eat a biscuit
Eat an ice cream
Eat a cake
Eat a sandwich
Make a circle
Sit down 1,2,3
Sleep1,2,3
3. Gra Guess the food – rozłóż w kółku kart obrazkowe przedstawiające ciastko, lody, tort, kanapkę, jabłko i banana obrazkami do góry. Wskaż ciastko i zapytaj : What’s this? Poproś dziecko by powiedziało biscuit. Powtórz to z pozostałymi kartami.
4. Piosenka numbers https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA odgrywanie treści piosenki.
5. Historyjka słuchanie i odgrywanie treści historyjki, link https://www.youtube.com/watch?v=oSEFegIcB-g
6. wprowadzenie zwrotu I’m hungry – Załóż pacynkę Cheeky’ego na rękę i zapytaj : Cheeky what’s the matter? Łapką Cheeky’ego pogłaszcz jego brzuch i powiedz jego głosem : I’m hungry.
Pokaż kartę przedstawiającą zwrot I’m hungry, pogłaszcz się po brzuchu i powiedz: I’m hungry. Zachęć dziecko, aby powtórzyło za Tobą.
7. Zagrajcie w grę „Find green”
Pokaż dziecku kartę obrazkową z kolorem zielonym i zapytaj: What colour is this?. Poproś dziecko by powiedziało green. Następnie poproś dziecko by dotknęło czegoś zielonego na macie do gry. Jeśli zareaguje poprawnie powiedz: That’s right . It’s green. Wykonaj ćwiczenie z pozostałymi kolorami.
8. Karta pracy - przygotowujemy kartę pracy dla dziecka na której są różne produkty spożywcze i liczby od 1 do 10. Liczymy produktukty i łączymy z liczbami. Kolorowanie obrazka.
9. Piosenka Bye- bye Cheeky 1 - śpiewanie i odgrywanie treści.
Link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=vyxrwjQrkPg
Zachęcam rodziców do korzystania ze strony wydawnictwa macmillan dla rodziców link: https://downloads.macmillan.pl/strefaucznia/cheeky-monkey-1-poradnik-dla-rodzicow.pdf
good luck!!!
Grażyna Sobiecka-Pietras
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |