-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 15.06-30.06.2020
Zadania dla dzieci 3-letnich
Temat: Kolory – Zielony Lata
Cele:
- usprawnianie motoryki małej i dużej
- ćwiczenie słuchu
- rozpoznawanie i nazywanie kolorów
- rozwijanie umiejętności uważnego słuchania – rozwijanie wrażliwości zmysłowej
Propozycje zabaw:
1. Zabawa ruchowa ,,Podskocz, klaśnij”. Do zabawy potrzebne będą kredki lub flamastry w kolorze żółtym i zielonym. Umawiamy się z dzieckiem, że gdy będzie kolor żółty to klaszczemy a kolor zielony to tupiemy. Rodzic układa rytm np. zielony, żółty zielony, zielony, żółty itp. i mówi tupnij , klaśnij, tupnij tupnij tupnij, klaśnij itp.
2. Praca z wierszem Z. Brzeszczańskiej – Letnia Piosenka. Po wysłuchaniu utworu zadajemy dziecku pytania dotyczące treści: Kto skakał po zielonej łące? kto przechadzał się po zielonej murawie – trawie? Kto spacerował po zielonym lasku? Jak wyglądał smok? co robił smok? Jakiego koloru było dużo w tym wierszu?
3. Co jest zielone – zabawa słownikowa. Do zabawy wykorzystujemy różne obrazki i to co znajduje się wkoło nas. Nazywamy przedmioty i dzielimy na sylaby nazwę z jednoczesnym wyklaskiwaniem.
4. Zielone smoki – zabawy plastyczne. Przygotowujemy postać smoka na dużym kartonie, zadaniem dziecka jest występować postać smoka rękami wykorzystując zieloną farbę.
5. Jestem prawie czterolatkiem – kształtowanie samodzielności, zaradności podczas ubierania się i wyjścia z rodzicem na dwór – obserwacja przyrody, szukamy koloru zielonego
6. Zagadki
W tym kolorze jest trawa, liście i mech twoje oczy czasami też
Liście są takie i trawa też, jaki to kolor? Pewnie już wiesz
Przygotowały: H. Kozłowska i I.Gołyńska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |