-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
nauczanie zdalne 15.06-30.06.2020
Zadania dla dzieci 3-letnich
Temat: Tęcza
Cele:
- eksperymentowanie z kolorami
- usprawnianie motoryki małej i dużej
- rozwijanie pamięci
- utrwalanie kolorów podstawowych – nazywanie ich
Propozycje zabaw:
1. Powitanka
2. ,,Eksperymenty z kolorami” – obserwacja procesu tworzenia się nowych barw, dostrzeganie odcieni, podawanie nazw kolorów. Rozkładamy brystol A2, nakładamy na brystol kolory podstawowe, dziecko obserwuje co się dzieje gdy kolory będziemy ze sobą łączyć np. żółty z niebieskim – czerwony – niebieski.
3. ,,Przepis na tęczę” – wiersz Agnieszki Frączek. Rozmowa na temat treści utworu ,,Z czego w wierszyku powstała tęcza?” Jak powstaje tęcza? Jak nazywają się kolory, które można zobaczyć w tęczy?
4. ,,Tęczowe tańce” – dajemy dziecku długie paski krepiny w kolorach tęczy: czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, fioletowy. Dziecko porusza się przy muzyce. Na hasło wypowiedziane przez rodzica ,,Tęcza” dziecko zatrzymuje się rysuje zamaszystymi ruchami łuki nad sobą obserwując zachowanie pasków.
5. Praca plastyczna – tęcza i chmura na brystolu rysujemy dziecku chmurkę – na chmurce dziecko rysuje oczy, nos, uśmiech, następnie chmurkę wycina. Do wyciętej chmurki przyklejamy paski krepiny w kolorach tęczy.
6. Zagadka- Po burzy na niebie pięknie błyszczy w dali chciałbym na własność taki piękny szalik.
Przygotowały H. Kozłowska I.Gołyńska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |