-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Biuletyn Informacji Publicznej - Miejskie Przedszkole w Mszczonowie-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
-
Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
- Aktualności
- Przedszkole
- O nas
- Dyrektor
- Statut
- Grupy
- Budżet
- Historia
- Rekrutacja
- Dla
Rodziców
- Projekty i innowacje
- Projekt edukacyjny "Liczymy, tak daleko, jak potrafimy"
- Projekt edukacyjny "Drzewo cztery pory roku"
- "Czyste powietrze wokół nas"
- Projekt Edukacyjny "Jem zdrowo"
- Mały miś w świecie wielkiej literatury 2018-2019
- Wiem, bo działam i eksperymentuję - innowacja pedagogiczna
- Robotyka
- "Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
- Projekt edukacyjny "Mali badacze"
- "Zabawa uczy i doskonali"
Menu
Dane kontaktowe
Miejskie Przedszkole nr 1
ul. Tarczyńska 28
96-320 Mszczonów
tel/fax 46 857 16 68
przedszkole@mszczonow.pl
NAUCZANIE ZDALNE 12-16.04.2021r.
Propozycje zajęć dla dzieci 4-letnich
TEMAT: CZY TO SIĘ JESZCZE PRZYDA? MAŁA KROPLA WODY
CELE: kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej, utrwalanie prostych zasad oszczędzania wody, uświadomienie dzieciom znaczenia wody w przyrodzie, doskonalenie umiejętności liczenia i stosowania liczebników głównych.
PRZEBIEG ZAJĘCIA:
-
Co to jest? zabawa. Dziecko z rodzicem rysują sobie nawzajem na plecach różne znaki, przedmioty i zgadują co to jest?
-
Zabawa dydaktyczna ,,czego brakuje’’. Kładziemy zabawki przed dzieckiem, następnie dziecko się odwraca, chowamy zabawkę. Zadaniem dziecka jest odgadnąć, która zabawka została schowana.
-
Czy to jeszcze się przyda? – rozmowa na temat recyklingu (objaśnienie słowa)na podstawie doświadczenia rodzica. Wyjaśniamy, że są produkty które wyrzucamy nadające się do powtórnego przetworzenia np. szkło, papier, plastik i co z nich jest produkowane
-
Rozmowa z dzieckiem o znaczeniu wody w przyrodzie. Poznanie zasad oszczędzania wody. Swobodne wypowiedzi dziecka na temat – czy woda jest potrzebna? Co się stanie gdy jej zabraknie? Co możemy zrobić aby jej nie zabrakło?
-
Zabawa atematyczna – liczymy krople wody. Wycinamy z kartonu niebieskiego krople wody różnej wielkości. Układamy je w rzędzie i liczymy. Dziecko podaje np. pierwsza krople, trzecią krople, czwartą krople itd. Następnie układamy zbiór kropli małych i dużych. Przeliczamy zbiory, dziecko określa gdzie jest więcej gdzie mniej kropel. Na zakończenie dzieci tworzą rysunek według własnego pomysłu z wykorzystaniem wyciętych kropli.
Opracowała: H.Kozłowska i I.Gołyńska
Odnośniki
Informacje kontaktowe
imię i nazwisko inspektora: Łukasz Kalinowski Inspektor Ochrony Danych |